fredag, på språng

Så är morgondagen löst, tror jag.. skickade ett litet mess till Marco för att höra när de planerat börja förhandlingarna imorgon... Kl två, halv tre fick jag till svar, ja, men va bra! Det är ungefär då jag behöver åka därifrån... så då skippar jag tinget helt o hållet. Kan jag inte vara med på förhandlingarna så är det ju inte lönt att åka dit överhuvudtaget.. Ett problem löst och plötsligt inser jag att jag inte behöver åka till åhus ikväll heller för att låna bilen. Ännu en sak att stryka från att göra listan.. Däremot ska jag inte sitta här längre utan istället packa ihop lite smått. Ska vara hos David kl sju.. så bäst att packa ihop det man ska ha med sig nu och sen ge sig iväg så att jag inte blir sen.. vore just snyggt att den som bor närmst kommer sist! Iofs brukar jag vara ganska så duktig på det. Fast dock har det börjat regna nu.. suck.. vill inte gå i regn! Men, men...

Gick en runda inom stan på väg hem från tåget i eftermiddags, och självklart blir jag haffad av en enkät-intervjuare från kristianstadsbladet.. Fick frågan om jag visste vad bionomal(eller nåt liknande) var?.. Ehh.. svara att jag känner igen det fast kan inte komma på vad det var.. Det var en biofestival i kristianstad, som jag tror är i helgen.. Ajja, hamnar i tidningen lär jag göra imorgon iallafall. Så håll utkik!

Väl hemma blev det en kopp te och sen en kopp kaffe på det då jag kom på att jag inte druckit nåt kaffe idag.. katastrof.. inte konstigt jag hade huvudvärk då! Passade även på att ta en snabbstädning med dammsugaren och därefter våttorkning av golven eftersom jag inte städat ordentligt här på säkert tre, fyra veckor.. Så nu är det mycket fräschare här igen.. :) Nä, packa ihop och göra sig klar var det ju jag skulle göra.. hmm.. tror jag blir lite sen till David faktiskt!



       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0