kass dag

Vilken kass dag detta blev.. är fortfarande irriterad och tagit mig till maxi har jag inte heller gjort.. och nu funderar jag på vänta till typ sju ikväll för nu är där så himla mycket folk. Det är ju fredag eftermiddag = alla handlar! (typ!) Och trängas med alla andra orkar jag inte!

Pluggandet går väl inte heller så bra.. går sakta famåt, men det är sakta.. :S

Känner mig inte positiv idag helt enkelt.. och det gör att man känner sig ensam. Kom på att jag har så sjukt enformigt liv just nu och saknar mitt Kalmar liv. Där jag hade både kör, scouter, träning och nära vänner som muntrade upp en och som man spenderade många ensamma kvällar med.

Jag saknar att sjunga regelbundet, saknar körandan. Och saknar att träna.. Nä, måste verkligen komma igång med träning nu efter dessa tentorna.. och helst med aerobic eller danspass då, annars kommer jag nog bli helt knäpp! Vill ha koregrafi att bita i!!! Det är då man verkligen släpper allt annat man har att tänka på och bar ägnar sig åt träningen!
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0