mittimellan två tentor

Så har man sin andra tenta för terminen imorgon. Gårdagens och den första på magisternivå, var sjukt svår! Vilket de jag pratade med efteråt var ganska eniga om. Känns som att är hon inte snäll vid rättningen lär det vara en del som får omtenta på den. Hur det kommer att gå imorgon är me en bra fråga. Just nu känns det inte så bra.. Tror att jag verkligen har suttit hela dagen idag (lr nästan iallafall) och pluggat med Johanna i skolan. Men att bara byta ämne sådär är inte lätt. Får hela tiden för mig att nåt av det som var till gårdagens tenta är till imorgon.. så det är ju lite förvirrat nu kan jag säga och har inte så bra koll på resten heller för den delen. Men har ju några timmar på mig imorgon me. Så kanske att jag hinner få grepp om lite till då innan det är dags för tentan.

 

Måste förresten säga tack och ge massa kramar till mina vänner som har gjort att jag lättare kommit igenom denna veckan och muntrar upp en på olika sätt! O alla mest till Karin som skrev till mig ungefär samtidigt som jag var på väg att få tentaångest nu ikväll (som är första gången på länge) att jag skulle sluta ha ångest och sluta plugga för idag och sova istället! Hur hon kunde märka att jag just då behövde just det orden och en hel del till, som jag fick just då, är en bra fråga! Men bra var det!! Johanna har även hon varit en klippa idag som varit tentapluggskompis och diskussionsplank till morgondagens tenta. Sen var det Sara som var ventilationsplank efter tentan igår.. fast där blev vi det åt varandra då det nog hade gått likadant för båda två.. Thomas är oxå en vän som gjorde gårdagskvällen lite roligare i min tråkiga tentakvällsplugg miljö.. Det är verkligen inte ofta som det första man gör efter en tenta är att sätta sig och plugga till nästa.. Underbara är vad ni är och ja alla andra me!

       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0