på önskelistan

Brossan köpte nytt piano (stereosamplat) förra lördagen.. efter att hans förra hade typ hälften av tangenterna lösa. Behövr jag säga att jag blev avundsjuk på honom när jag kom hem till familjen i söndags.. Kom i vilket fall på att det är nästa som ska hamna på min önskelista/måste-köpa-lista.. För är det nåt som jag verkligen vill ha så är de ett piano eller en keyboard. Harju velat ha det ett bra tag men nu har jag plats för ett oxå och det är ganska så bra att ha det. Det roliga var att det första mammas frågade var hur jag ska få plats med det.. Haha, jo, men jag har det ju verkligen jätte trångt! Mamma, ett piano finns det alltid plats för när det kommer till mig! :P

Men först ska jag till Ikea och shoppa lite.. Men snart blir det nog även ett piano inköpt, iallafall om jag känner mig själv rätt! :)
       ♥ Anna


Kommentarer
Postat av: Anonym

Killen som knäcker bloggfjortisarna och berättar

sin vinkel ur livet..



Missa inte detta



www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

2009-10-03 @ 14:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0