shopping och träningstankar

Har nyss kommit hem efter sådär två timmar på stan och nu är jag 1300 kr fattigare.. Körde nämligen "nu ska jag köpa lite nytt" stilen på stan idag! Fast blev bara 3 klädesplagg plus lite underkläder, vilket är himla dyrt att köpa om man vill ha en vettig BH. (fast se har man den rätt så länge med om man trivs med en. Sen blev det smörknivar, muffinsformar och en tumstock på Clas Ohlsson, kommer ju hela tiden på att en tumstock hade varit bra att ha.. så nu köpte jag en! Det dyraste inköpet blev dock på apoteket där ca 400 kr gick.. usch, så dyrt. Men har tabletter till nästan ett år nu. Så då blir det inte så dyrt ändå..

Nu sitter jag och funderar på om jag ska ta mig iväg till xercise, började ju plötsligt regna nu med så känns mindre kul att behöva ta sig ut i regn, fast samtidigt vad gör lite regn. Hmm.. får nog kolla om jag kan hitta mina träningsskor först.. Annars får det bli en långpromenad lite senare istället.
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0