tentavecka

Nu är jag hemma igen, efter två dygn i Åhus. Var skönt att komma hem lite och slippa tänka på att laga mat och sånt. Och så har jag fått lite effektivt plugg me.. några timmar igår och ännu mer timmar idag... fast känner mig inte alls säker inför tentan imorgon än!! Ahh... det gäller verkligen att turen är med mig. Vilket det inte känns som just nu.. men men, får se hur mycket jag kan till imorgon eftermiddag.

Längtar till helgen då tentaveckan är över för denna gången och det blir fest o utgång med Karin och kanske johanna o massa annat folk. Skoj, skoj.. Är så länge sen jag festade så efter denna veckan blir det ett perfekt avslut!

Nä, åter till international acconting nu och IFRS/IAS, IASB, IASC, IOSCO, harmonization, equity method, proportional consilidation, purchase method, mergers method och massa annat...
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0