done, done and done

Idag har det varit en bättre dag på många sätt och vis.. speciellt inte lika stressig. Men ändå har mycket hunnits med. Började med att göra om vårt balanced scorecard imorse då det inte såg så bra ut innan. Sen påbörjade jag powerpointen. Dock skulle jag mitt i allt vid tolv ta bussen till åhus, men väl i Åhus fortsatte jag med powerpointen fram till jag skulle till b-m, som tog en halvtimme. Sen var det hem till föräldrarna igen och fortsätta med powerpointen. Blev så snygg när jag var klar!
Väl klar med den gjorde jag budgeten till hösthajken som varit på tal i en vecka snart! Blev också mycket bra när jag var klar.. (hoppas jag fick med allt bara).
Sen har det pluggats på presentationen till imorgon.. ska nog gå bra den med.
Så ja, en effektiv dag har det varit!

Och nu blir det scouter resten av kvällen!
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0