toppar och dalar..

Idag har verkligen varit en upp och ner dag. I ena stunden har man haft motivation, i andra varit trött på allt och känt att allt gått emot en. Jag brukar verkligen inte ha problem att samarbeta med folk, men när man skriver ett grupparbete på fyra olika håll och inte har strukturerat och delat upp det så får jag ingen motivation, och blir bara irriterad istället. Till och med så att jag var på väg att börja hyperventilera ett tag innan ikväll. Och då har jag pluggångest! Men förhoppningsvis blir det bra i slutänden iallafall.
Tyvärr blev inte dagen bättre av att jag fick mina provsvar (som jag tog i förra veckan) idag som visade på cellförändringar, så blir nya provtagningar om tre månader. Mindre kul.. fast det kan ju gå bort av sig själv.. så hoppas på det!

Nu ska jag iallafall sova.. har packat inför imorgon, så att man slipper göra det imorgon bitti! Så nu blir det ca 6½ timmars sömn innan jag ska upp och sedan bege mig mot Åhus för hösthajk! Blir ett bra avslut på denna veckan som än så länge varit en berg och dalbana ungefär med värsta dagen idag. Men med härliga scoutvänner och att jag dessutom ska sitta på kontroll med nettan gör att helgen bara kan bli bra! =) (Fast kall känns det som)
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0