helgen och dagen

Ont om tid här, så snabb uppdatering...
Helgen ägnades åt hösthajk! Mycket kul som väntat.. fast lite smått blåsigt på min o nettans kontroll. Fast man kan ju knappt förvänta sig nåt annat när man sitter precis vid småbåtshamnen. Sen blev vi lite besvikna eller rättare sagt irriterade på den/de som hade plockat ner hela vår kontroll i kronoskogen som marco och oskar så fint hade satt upp tidigare på dagen. Men annars blev helgen bra.. sömnen var det dock lite värre med. Sov sammanlagt 12 timmar från fredagkväll till söndag. Det är lite lite, när man haft en fullspäckad vecka.. Kanske inte så konstigt att huvudvärken varit framme lite då och då.
Igår efter prisutdelningen vid kyrkoruinen och åhus egna lite avslutning strax efter hämtade pappa mig och sen blev det hem till familjen innan vi körde in till stan lite senare på eftermiddagen. Det gjorde oxå att jag duschade hemma hos mamma och pappa och kom då på att vore kanske smart att ha iallafall lite kläder även därhemma fortfarande. Har ju rensat ganka så bra.. men lite kläder vore bra att ha där trots allt.

Vid nio på kvällen när sedan familjen åkt tillbaks till åhus igen, var det bara att sätta sig vid datorn för att skriva på grupparbete. Det är inte kul när man är toktrött. Men vid halv ett kom jag i säng iallafall.. och sen var det upp igen vid halv sju imorse för att åka till lund vid åtta. Fast innan dess satt jag lite till med grupparbete samtidigt som jag åt frukost! Det är inte mycket vila här inte just nu.. Men ikväll ska jag sova tidigt och imorgon blir det till att sova ut! Äntligen!


Nu ska jag däremot laga mat, efter ännu en lång dag i lund där jag verkligen höll på att somna på första föreläsningen (av trötthet) är magen mycket hungrig och ny energi kan dessutom behövas då jag har lite till grupparbete kvar att skriva innan man slappna av för dagen och lägga plugget åt sidan i några timmar.
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0