en dag utan resa till lund!

Idag tog jag mig lite sovmorgon.. hela 4 timmars sovmorgon jämfört med igår. Gick upp vid nio idag.. Tokskönt att få sova ut, speciellt efter gårdagens låånga dag! Då jag gick upp kl 05:00 och la mig 23:30. Kan jag säga att jag var trött då! Men, jag tog ju nytta av dagen iallafall... 7 timmar i lund, 2 timmar på tåg, 5 timmar i åhus. Så ja de e ju alltid nåt!

Idag har det blivit lite mer segstart. Har tagit en lång frukost bestående av havregrynsgröt, juice och kaffe. Och sen läst lite bloggar (eller ganska så många). Igår blev det ju inte mycket bloggläsande, läste bara mina vänners bloggar då, så fick ju ta igen det idag. Men nu ska jag hoppa in i duschen, sen blir det några timmars plugg innan jag vid två ska gå bort till brossans skola och hämta honom. Hans fritids har planeringsdag idag så därför ska han vara den timmen mellan han slutar skolan och tills mamma slutar jobbet hos mig, eller vart vi nu tar vägen. Dock var han ganska så emot det igår.. nån fixidé han har fått för sig.. e bra att han inte har något val då! :) Haha!

Men en dusch nu var det ju. :)

En glutt till från lägenheten, min sov och skrivbordhörna. Är dock inte helt klar än.

       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0