lite nytt

Så har man pluggat lite och diskuterat veckans case med Karin via msn. Tror vi kommit på lite iallafall.. Men behöver ju en hel del till. Är trots allt fem sidor som vi ska skriva ihop på måndag.

Tänkte visa de nyaste inköpen till lägenheten.
Blev ett nytt diskställ köpt igår när jag hade lite tid över i Lund! Blev så mycket snyggare med ett rostfritt diskställ än det jag hade i vit plast innan. (även min nyaste kåsa hamnade på bild. Fick en kåsa och en spork igår från kåren.. Och självklart står det Åhus scoutkår på allt!) :)


I söndags när familjen var inne här en stund hade de med sig en växt för att jag skulle ha nåt på min piléstal (stavning?). Passar ju ganska så bra där. (Ps vet att mina gardiner är för korta. Ska köpa nya när jag hittar några som jag gillar!)


Nä, nu ska jag bege mig mot brossans skola.. Är iofs inte så långt att gå.. typ fyra/fem kvarter.. men tar ändå fem-tio minuter att gå dit.
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0