mot morgondagen

Pratade i en halvtimme med min underbara Toris ikväll.. dvs hela bussresan mellan åhus - kristianstad och sen ett bra tag till efter den. Under den tiden hann jag få en vägbeskrivning till imorn (som var bara lite förvirrande) också hann vi med att avklara en del i-landsproblem... eller nja kanske mer konstatera dem. Bland annat att en grundregel i utbildningar borde vara att grundkurser ska finnas med i dem! Men det är ju inte alltid som de utbildningsansvariga tänker så. Vet inte riktigt hur de tänker alltid. T.ex. i Toras utbildning så har de inte nån viktig del med, trots att det är verkligen nåt som man bör kunna och har nytta av. Lite smått konstigt! Var ett mycket givande samtal iallafall och det bästa är att imorn kommer vi träffas och kunna prata hur mycket som helst till, i flera timmar då jag ska hjälpa till att laga mat på VG:s (västgöta nation) imorgon kväll. Ska bli skoj! =)
Fast först har jag en föreläsning på eftermiddan och innan dess blir det plugg här hemma. Så borde nog sova nu så att man är fit for fight imorgon. Lär bli en lång dag..
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0