motivation sökes....

Usch, just nu är international accouting inte min grej! Fattar typ inte mycket.. inte när man ska börja analysera ett lands redovisnings system och regleringar.. Sen att skriva ett grupparbete på fyra olika håll är inte heller min grej, iallafall inte när man inte strukturerat upp det så att man vet vad man ska skriva. Nu är det typ skriv vad du känner och på vilken del som helst.. ja, men visst det går också bra.. Speciellt när man inte får ihop tankegångarna i hur det fungerar på nåt bra vis. Och imorgon är det sagt att vi ska ses och sätta ihop det.. fast nån tid har vi inte bestämt.. det är bra.. borde veta det idag så jag vet när jag behöver åka till lund imorgon. Måste ju trots allt åka minst en och en halv timme innan vi ska ses.

Märks det att jag är lite irriterad just nu... och har noll motivation för att plugga! Men, men går inte att göra nåt åt.. e bara att bita ihop och försöka så gott man kan. Och hoppas att tröttheten går över typ nu!!
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0