ont i ryggen

Av nån anledning har jag fått ont i ryggen... Kan typ inte böja mig utan att det gör ont.. men frågan är hur jag kunnat få ont i ryggen? Har ju inte precis gjort nåt som påverkat den på det viset... eller? Iofs kan det bero på allt bärande av tunga väskorm, som man bara bär på en axel. Inte så ergonomisk bra.. borde vara förbjudet med tunga böcker! Haha! Fast det låter ju inte riktigt rätt det heller. Ajja, beror säkerligen på det iallafall. Eller beror det på att man inte sitter så bra på tågen. Blir oftast att man sitter lutad snett åt ena eller andra hållet. Det är säkert en kombination av det! Nä, måste komma igång med träningen snart, så att kroppen bygger upp alla muskler igen och förbättrar alla ojämnheter. Men först ska jag bara bli fri från min hosta.. den börjar bli seg att ha nu!
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0