tankar

Usch, det är inte mycket pluggmotivation hos mig just nu.. Vilket säkert kan bero på den jobbintervjun jag ska på inom kort. Eftersom jag faktiskt har blivit kallad till intervju och det verkar se ganska så ljust ut för att få ett jobb så är det mycket tänkande och velande just nu. Vad gör jag om jag får jobb? Hoppar av utbildningen, eller tackar nej till jobbet om det inte går att lösa. Och om jag hoppar av utbildningen lämnar jag två grupper i sticket. Vilket inte känns så bra. Men samtidigt ska jag inte tänka så.. det är ju inte ens säkert att jag får nåt jobb, och om jag nu skulle få ett så går det kanske att komprimissa lite eller nåt sånt, så jag iallafall kan läsa klart dessa två kurserna. Men som sagt inget är säkert. Det är trots allt en bit mellan intervju och få ett jobb med. Så fram tills dess bör man verkligen inte tänka så! Inte jag iallafall! Men man kan ju inte låta bli. Eller hur?

Nåt som jag därmot vet är att jag ska sova nu. 05:00 ringer klockan imorgon bitti och 06:23 går som vanligt tåget mot Lund, där det sedan är dags för en föreläsning om Balanced scorecard. Känns ju lite sådär.. känner att jag kan det redan rätt så bra. Efter en C-uppsats handlande om just det så kan man det nästan som rinnande vatten. Och tror även Karin håller med mig, visade sig att även hennes C-uppsats handlade om Balanced Scorecard. Så vi lär vara ganska så uttråkade på föreläsningen imorgon.
       ♥ Anna


Kommentarer
Postat av: Andreas J

Önskar dig lycka till med intervjun. Du borde spela föreläsnings-bingo med någon så blir föreläsningen roligare. Bör väl inte vara så svårt med tanke på din knowledge om balanserade scorecards? =)

2009-09-08 @ 23:43:13
Postat av: Anna

Tack!

Ja, det hade varit nåt! :)

2009-09-10 @ 10:45:44
URL: http://zunnygirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0