Telefontider

Alltså som många vet så är jag allmänt kass på att ringa samtal, har smått telefonskräck.. fast ändå inte, för när jag väl pratar i telefon är jag ganska så duktig på att prata men den där biten att ta och ringa ett samtal är inte min grej... Speciellt inte till ställen där jag inte känner personen jag ska ringa.
Men nu har jag ett samtal som jag verkligen måste ringa! Behöver ha en tid för nya P-piller och dessutom för det där cellprovet som jag fick kallelse om i våras (när jag var iväg). Men då får de gärna ha lite vettiga telefontider. För vem har tid att ringa mellan 11-12:00. Det är ju inte precis den optimala tiden för telefontid. Iallafall inte när man går i skola och antingen har föreläsning den tiden eller sitter på ett tåg som har urkass mottagning på större delen av sträckan (plus känner inte riktigt för att ringa ett sådant samtal på ett tåg). Så frågan är när man ska kunna få tid till att ringa. Får väl hoppas att jag har tid i början av nästa vecka och sen hoppas att det finns en tid fortast möjligt!

Alltså hur tänker de som lägger telefontider egentligen. Det är bara nåt jag undrar?!
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0