så var det lite ändrade helgplaner

Fick nyss reda på att jag inte jobbar i helgen, är bara åtta frukostgäster på vandrarhemmet.. så inte lönt att jobba då, får vänta till nästa helg istället. Är ganska så skönt att va ledig, även om planerna för helgen blir lite ändrade. Plötsligt kan jag ju sova här inne i stan på natten till söndag med.. Ska ju inte vara i Åhus förrän kl ett nu båda dagarna. Hmm.. får kanske ringa hem och tala om de nya planerna. Kan ju vara en idé. :)

Man kanske ska fundera på utgång imorgon då me förresten. Har ju en söndagsförmiddag utan planer för första gången på ett tag så det innebär ju att man kan gå ut utan problem imorgon. Såå nån som ska ut eller vill med ut imorgon, hojta till isåfall?

Annars är min att-göra-lista för idag nästan avklarad. Det enda jag har kvar att göra är en budget. Så kanske ska börja på den nu.
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0