återreunions av alla dess slag

Förtillfället är det mycket "hej det var längesen" snack/träffar. Vilket alltid är lika kul och givande. Och speciellt som min nästkusin/syssling sa igår, är synd att det inte blir oftare. I vilket fall så inser man varje gång det blir en sån där, hejdetvarlängesen-träff att så bör det ju inte vara. Speciellt inte inom släkten! Så nu ska jag och mackan försöka ta tag i detta igen! Får väl se hur vi lyckas dock, men nu är alla befinnande sig i skåne igen iallafall, så det är alltid något lättare! Att försöka få ihop alla när en är i japan och en annan i nederländerna är ju lite svårare, så bör ju passa på nu när alla befinner sig i skåne för tillfället. Fast som sagt får se hur bra vi lyckas. :S

I vilket fall så pratade jag ganska länge med Marcus igår, vilket var på tiden och mycket kul. Att det inte blivit tidigare får väl vi skylla mig på, hade av nån anledning blockat M på msn för några år sen när han hade försökt lägga till mig, inte så schysst mot en kusin (eller ja nästkusin egentligen, men har alltid sett oss som kusiner. Dubbla släktskap blir ju dubbelt så starkt. Alltså blir nästkusiner =kusiner). Men nu så! =)

Sen idag fick jag plötsligt ett samtal från P som skulle höra sig för om lite saker och då visar det sig att båda två av oss ska vara seniorledare i höst i våra respektives gamla kårer. Snacka om återcomback! Och vilket tur att vi är så bra vänner så att vi kan ha kul ihop trots allt vårt förflutna. ;) Där kan man verkligen säga att påståendet ärlighet varar längst stämmer fullt ut! För en bättre vänrelation som jag har med en kille är svår att hitta. =)

Sen har det varit ännu mer återträffar tidigare i veckan och däribland på scouterna. :) Och som sagt alla är ju lika roliga och härliga när de händer.

Men nu ska jag ägna mig åt nåt så kul som handling och sen laga mat. Är ju tur att man har typ ett kvarter till maxi eller ja, ett och ett halvt är det typ!
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0