15 minuters telefonköande för ett 3 minuters samtal... Härligt!

Så har man precis suttit i telefonkö på fyra personer i 15 min för ett samtal som tog typ tre min. Det känns bra det! Men nu är alla samtal för dagen gjorda (och ett tag framöver, iallafall som jag behöver ringa). Så nu är det bara lite möten som ska klaras av i nästa vecka.

Alltså det här med att läsa engelska artiklar är inte jag så bra på, somnar ju bara. Satt och läste i kompendiumet innan, men det gick inte så bra somnade i soffan istället! Så fick bli lite kaffe och sen det sista samtalet för dagen innan fortsatt läsande. Förstår inte hur man klarar sig utan kaffe, eller nåt med koffein i när man ska sitta och läsa massa. Det går ju inte!

Men nu ska jag fortsätta pluggandet. Bäst att komma igång lite igen innan det är dags för lunch (typ om en halvtimme).  Så i brist på text så fårdet bli lite bilder här istället. Som jag verkligen varit urdålig på den sista tiden!

Men nu så! Ett litet kollage på lägenheten i olika fotovinklar. :)

       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0