en förkylning på väg..

Usch, börjar bli ordentligt förkyld nu.. och har ju dessutom satt sig i bihålorna, så huvudvärk har man med. Inte alls kul.. Men hoppas att en helg ute på hajk hjälper, på ena eller andra sättet. Antingen att det bryter ut helt och hållet eller att den går över. Det senare hade varit det bästa.. Men känns ju inte som att man kommer komma så lindrigt undan. Ajja, återstår att se i helgen.

Min runda till maxi för att handla blev av innan ikväll, cyklade iväg till maxi vid halv, kvart i nio. De e ganska så lagom ju. På vägen dit hade nog stans all "raggare" crusing träff på preem macken. För jisses vad många bilar där var. Blev ju nästan rädd av att komma cyklande mitt i allt. Har de flyttat sig från p-däcket till preem macken nu eller?! Iallafall så kom jag till maxi, hade varit konstigt annars, och det är ju helt underbart att handla vid den tiden på kvällen. Alldeles lagom mycket folk i affären och ingen kö i kassorna. Kan det inte vara så alltid liksom? :) Efter en halvtimme var jag hemma igen och sen har det blivit lite packande efter det och nu blir det sängen! Imorgon ringer klockan 05:50! Tidigt värre för att vara en lördag, men vi ska ses på stationen kl 07:00 så då har man inget val. Får väl halvsova på tåget lite om man är trött eftersom sen blir det till att leka hela dagen!! Wiie!
Men nu är det som sagt dags att sova!
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0