Plugg och härligt återseende!!

Usch, vad seg man varit idag. Är glad över att man är "ledig" imorgon så att man kan sova ut. Eller ja ledig är jag ju inte. Måste plugga en himla massa, men självstudier är det som gäller så behöver inte åka till Lund iaf. Däremot ska lite artiklar läsas (typ 7 st) och lite mail skickas iväg till lite företag. Förresten ingen controller som läser detta, eller nån som känner nån controller som vill ställa upp på en liten intervju? Vi måste ha minst en intervju med en controller till ett grupparbete som ska skrivas. Så det ska det skickas iväg lite mail om imorn.
Imorgon ska jag även ringa några samtal. Fick visst ett samtal på tåget till Lund i morse (som jag såklart missade) om en kallelse till intervju, så måste ringa tillbaka imorgon för att bestämma tid och sen ska jag även ringa lite andra samtal. Så imorgon blir en plugg, skicka mail och ringa samtalsdag. Härligt! Eller ja är det det?!

Fast får nog bli lite plugg nu ikväll med. Känner att jag absolut inte lär hinna läsa igenom 7 vetenskapliga artiklar på engelska imorgon, det är lite för mycket text för det. Men några ska jag nog ta mig igenom. Men får nog bli nån idag med. Försökte läsa lite på tåget imorse, men det gick inte så bra. Blev bara ännu tröttare, så gav upp det och sen på tåget tillbaks så var jag inte heller allt för pigg för att läsa så istället blev det en 20 minuters powernap. Mycket skönare.

Hann även med att träffa Tora lite i Lund idag, på ett mycket otippat sätt, sprang på varandra på Åhléns. Tror det är vår plats för att mötas på, fast tidigare har det varit Åhléns city i Stockholm som vi har setts på, men nu blev det Lund istället! :) Var ett mycket härligt återseende, som resulterade i letande efter röda byxor till Tora. Vilket inte var det lättaste. Hittade ett par efter letande i tre olika affärer, och de satt inte precis så jätte bra. Svår utmaning det där.
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0