bo-dagarna

Usch, vilken djävulsk huvudvärk jag har fått i eftermiddag och fortfarande har.. Måste bero på att jag missade mitt morgonkaffe idag.. Eller ja, kan ju bero på nåt annat med... hoppas den går över innan jag får för mig att sova iallafall. :)

I eftermiddags har jag då spenderat tiden på bo-dagarna, närmare bestämt vid passivhusen i Åhus som parkeringsvakt (visat vart bilarna ska köra) och så lite korvgrillande blev det med en stund. Sen tog jag självklart en runda och kollade in passivhusen när resten av familjen kom och skulle kolla in dem. Konstaterade än en gång att vanliga traditionella hus inte är nåt för mig... LG-hus hus var inte i min smak. Så ovanligt! Inte! Kanske därför jag en gång i tiden för sådär 6 år sen hade planer på att bli arkitekt! I like arkitektritade hus som skiljer sig lite från mängden.. :P Fast ska ju vara funktionellt ändå! :P I vilket fall så gillade jag Jan-Åkes hus (eller kreativa hus som det heter) mycket, och även pappa (fast han har alltid gillat hans olika hus). Det var helt i min smak.. fast dock inte betonggolvet, även om det låg mycket tänk bakom och i det me, med alla struktursprickor i.

Dock var ingången med grafitti-målning lite väl.


Nä, ska sätta mig och kolla lite på tv med familjen nu, vilket innebär att jag stannar i Åhus i natt. Sen är det på att vara funk imorgon eftermiddag igen...
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0