varmt och avmagnetiserat kort

Alltså det här med att läsa i kompendiumet går inte så vidare bra. Har tagit igenom mig en halv artikel typ.. (inte så bra, men det är såå tråkigt att läsa.) Plus är sjukt varmt i min lägenhet just nu! Ingen blåst i Kristianstad idag kan jag meddela. Har sådär ca 30 grader i lägenheten.. och alla fönster öppna varav ett på vid gavel, plus persiennerna nere. Nu förstår jag verkligen vad Emme menade med varmt i lägenheten. Vindstilla och varmt är ingen bra kombination.

Nä, ska nog ta och gå upp på stan en runda istället, och plugga lite senare. Måste fixa med mitt busskort som har blivit avmagnetiserat, andra kortet på typ en o en halv månad. Vad är det med mina kort just nu? Fast förra gången var det VISA-kortet. Det är lite jobbigare, eller nja, på sätt och vis inte. Men kan de inte införa det nya systemet på alla busskort, i alla fall på månadskorten också, så slipper man den där risken för att kortet blir avmagnetiserat. Hade varit lite bra! Sen måste jag även köpa lite mjölk och knäckebröd. Det börjar ta lite slut.
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0