veckans sista dag

Sista dagen på bodagarna gjord. Gick bra idag me.. fast var lite mer blött då. Regnade lite mycket ibland om man säger så, men finns ju klädre för alla väder (nästan) så med regnkläder blev man inte mer blöt än att det torkade snabbt igen när solen kom fram. :)
Har även idag träffat lite folk och vänner. Stod och pratade med karin, en gammal barndomsvän ett bra tag. Alltid lika kul och givande. =) 

Nu ikväll har familjen varit här och ätit. De körde mig och ännu lite saker in till stan, och så blev den en kväll här. Med installerande av mina nya datorhögtalare som brossan köpt till mig eftersom han har mina gamla. Skönt att ha högtalare till datorn igen. =)

Ännu en vecka har visst passerat nu med, och imorgon börjar en vecka som känns att den kommer bli hektisk. Ska till Lund imorgon för att skriva grupparbete hela dan... Så borde nog sova nu istället för att sitta här. Kan ju vara en idé om jag ska orka upp imorgon vid sju.
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0