dagarna rullar på i full fart

Är som sagt tidigare dåligt med bloggande just nu.. speciellt i variationsmässigt. Livet är ju inte så varierat utan består mest av uppsats, tentaplugg och jobb och så lite scouting och träning emellanåt.
Fast igår bar det för ovanlighetens skull av till växjö för vår första uppsatsintervju. Blev väldigt mycket tågåkande för mig och hanna för att spendera två timmar i växjö.. lönt, kan man ju fråga sig. Men vad gör man inte för intervjuer! Och så fick man ju se Linnéuniversitetet i växjö dessutom. :) Sen igårkväll kom jag äntligen iväg till friskis igen för första gången på några veckor. Skönt att träna igen!

Idag har jag jobbat och sen har det blivit lite tentaplugg och nu ikväll scouter med extra vårstämma och styrelsemöte. Ganska så långt styrelsemöte som vanligt, men är mycket som ska få klarhet och ordnas upp och i slutändan blir det förhoppningsvis bra med!

Nu ska jag ta och sova för imorgon bitti är det jobb som gäller igen och sen in till stan för tentaplugg och på kvällen blir det lite födelsedagskalas! Då det är dags för mig att fylla år igen! =)

       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0