Fullt upp

Just nu är det fullt upp i mitt liv och kommer vara ett tag framöver, ungefär till den 8:e juni. Men fram tills dess är det uppsats, jobb, tentaplugg, wsj-arbete och scouting som ska synkas. Så ja inte den lugnaste våren precis. Snarare tvärtom och just nu är det sömnen som åker på stryk. Denna vecka har det i genomsnitt blivit sådär 6 timmars sömn förutom inatt då det blev 5 timmar på grund av att jag kom hem från hjärup/lund vid tolv i natt och skulle upp halv sex imorse. Dessutom e det jobb hela helgen så tidigast jag kan sova ut är på måndag (kanske), annars på torsdag. Usch, får nog bli lite tidiga kvällar i helgen.

Imorse på bussen påväg till jobbet såg jag för första gången en fin vårsoluppgång på länge. Enda postiva med att börja jobba halv sju typ. Och att man slutar tidigt (iallafall när man jobbar halvdagar som jag gör).

Nu ska jag dammsuga av lite här och sen blir det nog en snabb dusch innan hanna kommer för lite mat o film/tvkväll. :)
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0