Löpning :)

Var sjukt motiverad för att träna idag då ikväll var min första lediga kväll på länge och det var över en vecka sen sist. Men så gick jag av en slump in på friskis hemsida i skolan innan idag och såg då att idag är första dagen med det reducerade schemat och självklart var det passet jag tänkte träna flyttat. Så istället blev det en löprunda i björket ikväll, eller erkänner att jag nog gick hälften typ, men eftersom jag gillar att träna i intervaller så fick det bli lite jogg, lite promenad osv. Hela rundan tog  35 minuter och var nådigt varm och röd när jag kom hem så det kändes mycket bra. =)

Blev även lite sorterande av en byrålåda med kläder ikväll, fick en impuls av att sortera om topparna lite, så satte igång med det direkt då. Och plötsligt hittade man lite kläder man glömt bort att man hade. Alltid likadant! :)

Nu ska jag ta och packa ihop lite för imorgon och sen blir det sängen, för om sju timmar ska jag vara uppe igen då jag jobbar imorgon. Sen efter jobbet blir det direkt hem och få i sig nåt att äta och därefter vidare mot Lund för valborgsfirande. Så hoppas att jag inte jobbar allt för länge så att jag hinner ner till Lund innan J och resten lämnar stadsparken. För det måste ju upplevas! =) Men det är imorgon det.
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0