Tentaplugg, uppsatsskrivande, jobbande, möten, hajk och en födelsedag mitt i allt...

...Ja, det är min kommande vecka kort och gott! Usch för den säger jag bara.. Hinner jag med allt utan att kravera så är det duktigt kan jag nog säga.. Har tenta om en vecka och två dar =måste tentaplugga massor nu! Uppsatsen går in i vecka fyra nu vilket innebär att det återstår 5 veckor sen! Alltså bör vi verkligen komma igång med empirin denna veckan och ha teoridelen och allt innan helst så gott som klart.. Börjar bli lite stress nu.. Sen ska jag jobba fyra dar av veckans 7 och därpå är det möten och lite annat som ska in på kvällarna. Plus att jag fyller år mitt i allt, vilket pappa fråga om vi kanske ska vänta med att fira till jag har det lite lugnare.. Men nej, never ever! Det är ju det enda lugna jag har denna veckan som kommer så klart att det ska firas! Även om det bara blir med familjen och kanske J. Sen får resten bli prio ett, två, tre osv. Även om det är mycket som ligger på prio ett tillsammans.

       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0