träningsbehov

Eftersom jag varit sjuk hela denna veckan har träningen blivit vilande ännu en vecka. Ganska så jobbigt när man väl börjat komma igång lite smått. Och har nog inte minst märkts på mitt humör, och att man var lite hungrig, fast haft desto större sötsug. Men med feber i kroppen brukar inte matlusten vara så stor. Dock känner jag att jag behöver ny energi nu, så får hoppas att jag är frisk till nästa vecka så att det iallafall kan bli ett pass då. :) Schemat är dock ganska så späckat redan så känns lite som en utmaning att få in det.. men ett pass ska nog gå att få in. Det är nästan ett måste!

Nu ska jag försöka sova här hemma hos familjen. Inte min favoritsäng att sova i precis, den är väldigt ostabil vilket gör att den skakar så fort man rör sig... sjösjuk-känsla! Men hoppas att man får lite sömn iallafall.
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0