trött

Sen i lördagskväll har jag inte haft nån smak alls för kaffe, och har fortfarande inte. Pappa påstod att jag måste vara ordentligt sjuk när jag inte dricker kaffe, brukar ju aldrig tacka nej annars precis... och det stämmer nog till viss del.
Sen i lördags har jag varit ganska så hängig och trött och igår var jag ganska så däckad av trötthet i kombination med huvudvärk och illamående. Och som vanligt när jag har huvudvärk så är matlusten inte så stor, så blir intressant och se hur det ska gå med att få mat i mig nu när jag är hemma i min lägenhet igen. Hoppas att min förkylning, halsont o huvudvärk snart går över så att man kanske kan bli lite piggare igen.

Var en lite runda ute på härlöv idag och kollade in nya team sportia outlet. Lite mer luftig affär än den i stan om man säger så, fast träningskläder finns det mer utbud av i stan och fliluftsdelen är oxå bättre i stan, men annars var den helt okej. Blev även in på Rusta, Jysk och Intersport outlet me, men köpte bara nån rengöringssak.

Nu ska jag kolla klar på Pearl harbour som går på tv4 just nu. =)
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0