En helg med reg

Har precis lagat pannkakor till morgondagens lunch, känns lite konstigt att stå och laga nåt som man inte ska äta direkt. Men å andra sidan så har man nåt att se framemot till imorgon istället. Pannkakslunch! :)

Helgen spenderades som sagt i Höör på reg-träff med 80-tals tema. Mycket skoj och trevligt! =) Och för en gångs skull med god mat och framförallt varm!! Snapphane borde ha hand om maten på alla reggar. :P


I söndags blev det sen en del tågresande, först höör-kristianstad och 2-3 timmar senare kristianstad-lund. Kändes lite knäppt att åka så, men samtidigt så hade det varit väldigt mycket packning om jag skulle åkt direkt från Höör till Lund. Så en runda hemom blev det. Iallafall så blev det sen en lugn kväll i Lund hos J. Mysigt, men är tyvärr lite pusslande att försöka få ihop när man kan ses just nu. Fullt upp på bådas håll och då mest plugg. Behöver jag påstå att jag längtar tills efter den 3:e juni! Men förhoppningsvis så ska det bli bra fram tills dess med, även om det är lite klurigt att hitta tid till allt för tillfället. Är mycket prio 1, 2, 3, 4... just nu! Härligt uppbokat liv!

Nu ska jag fixa mig lite te och sen blir det sängen. Uppsatsskrivande i Lund imorgon med hela teamet igen, idag fick jag sitta själv då det blivit lite informationsmissar från andras håll, så hoppas att det inte är några sådana imorgon.
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0