Alone

Detta är helt konstigt, men efter att ha varit tre veckor i afrika och haft vänner omkring mig 24/7 så har jag nu jätte svårt för att vara själv. Det är extremt jobbigt faktiskt.. Har ju innan faktiskt uppskattat att få tid för mig själv och att bara va, men nu tycker jag inte alls om det längre. Mår bara dåligt och får massa ångest då. Inte kul alls. Vet inte om det kan ha att göra med att jag inte har så mycket att göra för tillfället heller... hur som så är det extremt jobbigt och påfrestande. Känner ju att jag måste göra nåt hela tiden så att jag inte tänker på att jag är själv, för då blir jag bara depp. :( Så bara för att så har jag bestämt mig för att cykla ut till Härlöv imorgon för att besöka Intersport Outlet, Team Sportia Outlet och Rusta. Sen måste jag även till maxi och handla.. Sen om nån känner för att träffas så är det bara att höra av sig! Har massa tid just nu! Är typ helt oplanerad fram tills måndag morgon... =(
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0