Morgon

Alltså man kan nästan ställa klockan efter mig... För tredje dagen i rad vaknade jag vid sju, halv åtta imorse. Varför? Går ju inte och lägger mig före tolv, halv ett någon dag, men ändå vaknar jag vid sju. Jaja, är väl gissningsvis utsövd, så är väl bara att gilla läget att man faktiskt vaknar i vettig tid och inte sover bort halva dagen. :)
Ajja, tog iallafall datorn till sängen och har sen dess läst nyheter, bloggar och flummiga trådar på flashback. Också har jag letat regnjacka, vilket är prioett på inköpslistan nu.



Den röda tierra jackan lutar det åt att det blir.


Idag blir det till att åka till Lund vid lite över ett, ska vara hos J vid tre och tänke göra ett besök på NK (naturkompaniet) i Lund innan dess. Och fram tills dess ska jag leta upp mitt statistik anteckningsblock.. Har ingen aning om vart jag lagt det, men det kan ju vara bra att ha om jag nu ska läsa statistik igen. Så blir till att leta upp det, nånstans ligger det eftersom jag använde det för ett år sen.

Nä, men om man kanske skulle ta sig upp ur sängen och göra sig lite frukost nu istället. :)
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0