planering på Ven

Helgen spenderades på Ven med distriktsstyrelsen och LUS. Vi var grymt kreativa och kom fram till en hel del för distriktets del, så kändes mycket bra när vi åkte hem i söndags eftermiddag. Ven som ö är oxå mycket fin även om vi inte såg så mycket. Men man kan ju inte få allt. God mat fick vi iallafall och mycket, eller rättare sagt hela tiden. =) Var dock galet trött när jag kom hem i söndags kväll, orkade knappt titta på tv. :S



Igår blev det en tvätt och sortera papper dag och därefter till Åhus för styrelsemöte på kvällen. Vilket var ännu ett givande möte, och därmed ännu en kväll som jag var helt tom i huvudet när jag kom hem sen. Att sitta och vara kreativ, tänka och få fram saker gör att man verkligen blir helt trött sen.

Idag är det en runda till Malmö och Limhamn för intervju som gäller. Så ska bege mig om en och en halv timme typ.  Sen blir det tillbaka till Kristianstad och Åhus för scoutmöte direkt efteråt. Men först intervju som sagt.
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0