stormbyar och randigt

Blev ingen cykeltur ut till Härlöv idag.. har ju varit halvt storm hela dagen, så kände inte riktigt för att cykla ut dit då. Att frivilligt sätta sig på en cykel och cykla ut på fritt fält var inte riktigt vad jag kände för idag, så nöjde mig med att cykla till Maxi för att handla. :) Gick däremot när jag kom hem från Maxi ner på stan en sväng i eftermiddags då jag behövde nåt att sysselsätta mig med som inte innebar att vara hemma i lägenheten. Passade på att boka klipptid och sen blev det en sväng in på naturkompaniet, din sko och nilsons och slutligen H&M. Där det även blev lite shopping, var ju clubdag idag så passade bra med lite shopping då och med mig hem hade jag sen en topp, ännu en randig tröja (I'm addicted) och underkläder. Lyckades även gå på mamma mitt på stan, så fick lite sällskap en bit då hon var på väg till bilen. Alltid trevligt och just nu uppskattar jag nog det extra mycket med.



Ikväll har det blivit en promenix med Hanna. Vår första sedan jag kom hem igen, förstår inte hur det kunde ta två veckor tills den blev av, men nån anledning fanns det nog till det me. :) Var iallafall behövligt då jag verkligen ogillar att inte ha nåt att göra just nu och att bara vara hemma själv är påfrestade värre. Så skönt att man har någon av sina närmaste vänner bara några kvarter bort. =) Tack gumman för promenadsällskapet och pratstunden! <3
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0