en månad från min favorit

Igår blev det till att sätta igång med tentaplugget igen, gick ju inte så bra under resan (att sitta och läsa liten text på bussar som skumpar fram går inte så bra). Så med mindre än en vecka kvar till tentan så var det inget val, utan snarare ångest om man inte pluggar. Passade ju bra att jag hade tvättid igår då me, så var man liksom tvungen att vara hemma oavsett.

Igår eftermiddag kom sen äntligen min underbara pojkvän hit efter jobbet. En månad sen vi träffades sist så det var efterlängtat! Och trots att både egentligen har tentor att plugga till så prioriterade vi bort dem för en kväll och hade myskväll istället. Eller lite pluggtid blev det för J, då jag ägnade lite tid till att skicka iväg lite jobbansökningar. Börjar trilla in lite lediga ekonomitjänster i skåne nu, så bäst att passa på att söka lite tjänster då. :)

Idag blev det en seg förmiddag med J innan han skulle ta sig tillbaka till Lund för en stund sen för att tentaplugga resten av helgen. Vilket gör att vår 6 månadersdag som vi egentligen har imorgon, får bli firad lite längre fram när vi har våra tentor avklarade. Helt galet att vi har varit tillsammans i 6 månader nu, eller ja är ju längre, men för att vi skulle ta en datum som var lätt att komma ihåg så blev det den 14 feb.

Nu ska jag skicka iväg lite ytterligare jobbansökningar och sen är mina planer för resten av dagen att tentaplugga.
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0