Kenya bilder

Har så mycket bilder från mina tre veckor i Kenya att jag inte vet vart jag ska börja. Och definitivt inte vilka av alla bilder jag ska lägga upp på bloggen.. Valde ut en sådär 300 bilder som ligger på facebook. Tillsammans med alla andras bilder som man blir taggad i eftersom. Det är nästan roligare att se de andras bilder, och se hur de har fått med ögonblick som man själv inte har fått foton på. Sen att vissa av bilderna är med konstiga miner och inte allt för bra bjuder jag på. Det är nästan lite roligt hur konstiga miner man kan få till på bilder som man inte ens är medveten om att de tas.


Foton av Björn och Hanna

Ska bli kul att se Saras bilder sen, eftersom det trots allt var henne jag tillbringade mest tid med då vi delade tält och var i samma patrull, så känns det som att hon kan ha ett antal roliga och galna bilder. :P

Hur som orkar jag inte skriva en massa om vad vi gjorde i Kenya, då det var så mycket. Känner istället att bilderna får tala för sig själva och får jag några frågor kan jag skriva mer om det sen. Så börjar på en bildkavalkad här och nu, med början den första en och en halva veckan då vi reste runt i Kenya.

Första dagarna i Nairobi

På Safari

I Mombasa
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0