motivation...

Känns konstigt att jag har tenta imorgon, är inte alls inställd på det. Fast kan bero på att jag knappt pluggat till den. Helt galet egentligen, har haft anteckningarna och artiklarna liggande framför mig e senaste dagarna, men känner ingen alls motivation för att plugga på det.

Har tappat lite motivation för allt just nu känns det som, lite höstångest helt enkelt, eller kanske lite av den där livskrisen som Karin hade för ett halvår sen.. Allt känns lite tråkigt och som att det går på repeat. Känner att en resa upp till Stockholm eller till Kalmar inte hade varit fel nu.. Måste bara lyckas hitta tid till det, vilket inte är det lättaste. Eller har en vecka helt oplanerad innan höstens tänka sysselsättning drar igång... Så nån som är intresserad av ett besök eller göra ett besök hos mig? Hojta till i så fall! :) Annars antar jag att det blir lite Malmöfestivalen i alla fall... Karin, jag hoppas du är på!!
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0