kläder

Har precis slängt iväg en beställning på H&M. Måste motivera mig för hösten på nåt sätt och lite nya kläder är ju verkligen inte fel då. Sen att jag hade 10% rabatt på beställningen gjorde ju inget heller.

De senaste två dagarna har för övrigt spenderats i Lund och Malmö. Tentan i tisdags mellan åtta och tolv innebar att jag åkte från Kristianstad vid tjugo över sex i tisdagsmorse. Sen blev det tentaskrivande till tio och därefter inom skolan för att lämna in seminariekortet, (så att jag kan få mina poäng registrerade) och sen vidare till älsklingen. Sen blev det en slapp eftermiddag där innan vi åkte till Malmö för att träffa Karin, där tankarna från början med en öl på möllan ändrades till en öl på en pub i hennes kvarter till drinkar och häng hemma hos henne istället. Men lika trevligt det! Blev även lite jammande av Karin och Daniel, och så lite allsång på det. Härligt!

Igår blev det en extrem slapp dag i Lund där jag sedan tog mig vidare till Emelie för ett besök i hennes nya lägenhet för att hämta lite malariatabletter innan jag skulle bege mig hemåt igen.

Nu ska jag sätta fart på denna dagen med att snart bege mig upp på stan och sedan till maxi för att handla lite. Sen skulle jag behöva städa och sortera papper m.m. också. Men det blir senare idag.
       ♥ Anna


Kommentarer
Postat av: J

hehe, yes de ska vi, den stora dagen blir i maj :D Tack tack!

Hade du de bra i kenya?

2010-08-20 @ 16:55:06
URL: http://jejkej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0