Gott Nytt År!!

Förra året avslutade jag min årskrönika eller årssummering med mina mål för detta året 2010.

Vilka var...
  • komma igång med träningen igen - vilket inte ska vara så svårt med tanke på att detta året har varit ett mycket dåligt träningsår för min del,
  • söka jobb och se till att få ett,
  • åka till kenya med scouterna i sommar,
  • och mycket mer,
  • och inte minst försöka bygga vidare på det förhållande som är under uppbyggnad (eller vad man ska säga) =)
Tycker det gått ganska så bra med alla mål jag hade. Träningen kom jag igång med, t.o.m så att jag sprang blodomloppet i maj, ett jobb har jag fått och trivs med, Kenya var toppen och sist men inte minst så har mitt förhållande verkligen byggts vidare på. <3

Nu ska jag vila lite innan det är dags för att göra sig i ordning inför kvällen. Får se om jag hinner med min årliga årskrönika sen imorgon eller om den kommer först efter jag är hemma från Idre igen.



Happy New Year!!



       ♥ Anna


Kommentarer
Postat av: j

o, det är så svårt att hålla sina nyårslöften, men du verkar klara de galant! :)



Du och killen har varit i lag länge nu va?



Kram

2011-01-05 @ 08:34:36
URL: http://jejkej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0