Julafton

Å så var det jul och jag är ledig i tre dagar... ja mycket längre julledighet blev det inte denna julen. Men gör inte så mycket heller, julen är mest seg ändå så då kan jag lika gärna jobba och få något vettigt gjort. Sen får jag min ledighet efter nyår istället när det bär av på skidsemester med senior/roverscouterna. :) Ska bli kul även fast risken är att det kommer gå helt åt skogen för min del då jag aldrig åkt utförsåkning innan. Men skoj ska det bli ändå!

Nä nu väntas det julmiddag med familjen, ja många fler blev det inte denna julen då farmor och farfar blev insnöade på österlen, så fick fira jul själv i år. Men är ganska okej det med, förutom att julklapparna var väldigt få under granen och därmed gick jättefort att dela ut, 11 klappar tar inte så lång tid att dela ut precis. Men julstämningen får man ju ändå. Och sen blir det midnattsmässa senare som är toppen på julen. :)



God Jul från ett vitt Åhus!!

       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0