17 februari

Har spenderat morgonen och förmiddagen i Lund med föreläsning och lite artikelsökande. Hade planer på att stanna kvar o sätta mig och plugga på EB (ekonomiska biblioteket) eller UB (universitets biblioteket) eftersom jag oftast får mer gjort där. Men mår inte nåt vidare idag, så kände att det var bättre att ta sig hem igen och sitta här hemma istället. Så nu ska jag bara fixa mig lite lunch och sen blir det vetenskapliga artiklar-läsande. Har ju en del kvar plus ytterliggare tio till grupparbetet. De tar aldrig slut!


Igår var jag förresten med om min första fastkörning i snö... Hade oturen att fastna utanför scoutstugan när vi skulle hem. Massa nysnö på gammal snö och temperatur runt nollan så är det ganska så lätt! Men som tur var var nästan alla seniorer kvar, så med lite hjälp och lite smart tänkande av robin så kom jag upp tillslut. :) En erfarenhet rikare helt enkelt! Haha. Gjorde iallafall inte som en V70 som hade gjort en snygg parkering i rondellen.. den hade nog missat att det var lite halt!

Nä, nu ska jag ha lite lunch.
       ♥ Anna


Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe usch för fastkörning. Tur du inte var helt ensam!!

2010-02-18 @ 08:51:25
URL: http://jejkej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0