En alla hjärtansdag söndag och en måndag

Skrev detta inlägg igår kväll, men blogg.se ville inte fungera då..


Är åter igen tillbaks i Krstd efter att ha varit i Lund sen igår eftermiddag. Hade egentligen tänkt att jag skulle komma till Lund vid kvart över två, men sov längre än väntat igår då jag inte kunde somna på natten.. jobbiga mage. :S Så åkte först vid tjugo över tre. Men är skönt så länge man slipper stressa för mycket iallafall och speciellt när man slipper vakna till en klocka! Speciellt en söndag! Sen spenderades resten av söndagen med min älskling, som sig bör på alla hjärtans dag! :) Dock var jag nog inte roligaste sällskapet senare på kvällen då tröttheten tog överhand o jag mest halvsov... så för en gångs skull var det jag som somnade först, är inte ofta det händer. Brukar liksom vara jag som ligger o puttar på J när han börjar snarka, men nu var det visst han som gjorde det på mig istället. Hehe.

Men var ju tur att det var jag som somnade först, då det var jag som skulle upp vid nio imorse för föreläsning. Dock kändes dagens föreläsning väldigt term baserad.. så första timmen var sådär halvintressant o små seg. Men sen blev det iallafall lite mer fokus på artiklarna så då kändes det ändå som att man fick ut nåt av den. Är ju trots allt artiklarna som kommer på tentan, så är skönt när man får lite genomgång och perspektiv på dem. Sen spenderades ytterliggare några timmar hos J, där det fanns en tanke på att vi skulle ägna lite tid åt att plugga, men fastnade vid OS-sammandragen istället. :) Desto roligare kan man väl påstå. Får väl bara bli desto mer diciplin på pluggandet imorgon istället. OS har det btw blivit resten av kvällen för min del me, förutom två timmar som ägnades åt simon&tomas och spårlöst. Gick ju inte att missa damernas skidåkning och inte herrarnas heller för den delen. Spännande på båda fronterna. :) Och äntligen fick Sverige sin första medaj!

       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0