tävlar om en dator

Kenza har en tävling på sin sida om en minidator med mobilt bredband och den vill jag självklart vara med och tävla om.

Börjar ju bli lite lite trött på min dator nu. Ibland är den bara konstig; får plötsligt för sig att stänga av sig, eller hänger det ena eller andra... Smått irriterande om man sitter och kollar på nåt och den plötsligt bara stänger ner sig. Men är väl bra att överhettningsskyddet fungerar :), men mest är det jobbigt.
Fast det jobbigaste är nog skärmen som är helt ostabil. Råkar man röra den lite för snabbt när man ska flytta den eller nåt så lägger sig skärmen platt fall. Och att försöka ha den lutande (enligt vad den anser; lite för mycket lutande) är oftast omöjligt för då lägger den sig också. Så en ny dator hade inte varit fel :), annars får jag väl lämna in den snart känns det som..

En minidator skulle dessutom inte väga lika mycket som den jag har nu heller, så då hade det varit lite lättare att ha med den till Lund. Nu måste man ju ta helst ryggsäcken de gånger man ska ha med datorn. Inte precis att man vill ha med den varje dag då. :S
       ♥ Anna


Kommentarer
Postat av: Alina

hoppas du får en underbar helg nu sötnos! :)

2010-02-19 @ 12:55:37
URL: http://musicrecord.blogg.se/
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Sveriges tredje största hästblogg!

Fin blogg du har!

Jag tänkte tipsa om en tävling jag har på bloggen där du kan vinna ett smyckes-kit från TIFFANY & CO!

För dig som inte evt vad Tiffany & Co. är så är det ett utav världens mest exklusiva smyckesmärke! Så passa på att tävla och vinn.



Klicka här för att komma direkt till tävlingsinlägget:

http://stockholmsjenna.blogg.se/2010/february/tavling-med-priser-fran-tiffany.html

2010-02-20 @ 20:45:10
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0