Onsdag

Kom hem från Lund o skola för ungefär en timme sen nu.. Har varit en seg dag, fast dock med en givande föreläsning. Fick ett exempel på en tentafråga som vi fick sitta och diskutera om innan läraren gick igenom den. Min tågresa försökte jag spendera med att läsa en vetenskaplig artikel, men på nervägen gick det inget vidare, somnade nästan istället. Däremot fick jag lite mer gjort på hemvägen, kom några sidor då i kontrast till när jag åkte ner då jag bara orkade läsa en halv sida!

Men ska försöka få ytterliggare lite plugg gjort innan jag lägger ner för dagen o sen är tanken att ta en runda till maxi för att handla lite. Därefter ska jag sätta mig med scouternas aktivitetsansökan. Har äntligen fått inloggningsuppgifterna, så nu ska det bara räknas ut lite totalsummor m.m. så det kan registreras. Får bli kvällens sysselsättning. :)

Dessutom ska jag idag, imorn eller på fredag försöka komma på nåt litet att ge i födelsedagspresent till J, som fyller år på fredag. Står smått still i det kreativa tänkande, eller inte bara det kreativa, så är det nån som har nåt förslag tar jag gärna emot det! :)
       ♥ Anna


Kommentarer
Postat av: Anonym

okej, vad spännande!! :)



A verkligen. Jo, mer eller mindre "alla" är sjuka!! Trist, smittar ju som bara den med!

Jo, de kan nog ligga 50cm tror jag, minst!! Skönt att de ligger iaf, hatar när det bara blir slask av de, som i skåne :) hehe! Hur har ni de?



kram

2010-02-11 @ 08:28:50
URL: http://jejkej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0