gårdagen o dagen

Igår blev det en lång dag i Lund med 2 timmars föreläsning och innan o efter det plugg i form av läsande av två artiklar och tre kapitel i boken. Gick o satte mig på UB o pluggade när föreläsningen var slut, min favorit plugg-plats just nu. Mycket effektiv plats att sitta på. :) Sen vid halv fyra mötte jag upp J, eller rättare sagt kom han o mötte upp mig o sen blev det en liten runda på stan innan vi satte oss på italia för att äta lite, innan jag skulle ta tåget till Krstd för att sen ta mig vidare till Åhus. Mysigt att få ses lite, även om tiden var lite knapp o att det behövdes lite pusslande för att få ihop det. Har haft lite svårt med att synka våra scheman denna vecka, eller att det bara är för denna veckan e väl att överdriva.. men de har varit lite mycket konstiga tider som man haft att passa o anpassa sig efter under denna veckan. Men har därmed iallafall inga klipptider eller tandläkartider nu på ett tag, så de e alltid nåt!

Vilket var anledningen till att jag skulle till Åhus igårkväll.. hade tandläkartid halv åtta imorse, så då kändes det skönast att befinna sig på plats i Åhus. Sen blev det till att åka tillbaks in till stan vid tio idag. Och därefter har det blivit en del gjort på hemma plan, fixade det sista med närvarokorten o sen blev det till att registera aktivitetsstöds- och driftbidrags ansökningarna. Och sen lite tvätt-tid på det som i slutet kombinerades med en runda på stan för att fixa lite smått. =) Plus köpa ny väska! 25% på accent plus en 50 kr bonuscheck är ju optimalt för att köpa ny väska. :P Börjar dessutom tröttna på den jag har till skolan nu, som jag köpte i nederländerna när min andra gick sönder. Så på tiden att köpa en ny. Iallafall enligt min filosofi, haha! =)

Nu ikväll är jag hemma o bara tar det lugnt. Har kollat på let's dance och nu lite på morden i midsomer, o sen blir det tidigt sovande, då jag ska upp senast sju imorgon bitti för att ta tåget 08:23. Sen ska dagen spenderas i Eslöv på inspirationsdag för camp-in-camp. =) Appråpå WSJ, så har jag fått lite mail idag från HR-departementet, så nu ska jag bara vänta på ett mail med inloggningsuppgifter för min wsj-mailadress (som det stod att jag bör få inom 48h) och på en ryggsäck som är på väg på posten, o de e ju aldrig fel med en ny ryggsäck. :) Fast är framförallt min mailadress jag vill ha, det kommer underlätta en del för att jag ska kunna ta kontakt med massa personer o företag sen.

       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0