huvudvärk, Åhus nästa

Usch, vad jag ogillar att ha huvudvärk... Speciellt när den övergår till migrän istället för att försvinna. Men, men hoppas den går bort snart... även om det just nu inte känns som så, med tanke på att jag haft huvudvärk sen igår och tagit alla sorters värktabletter i olika styrkor o än har den inte försvunnit. Ska testa med kaffe nu och hoppas att det hjälper till, ihop med treo och panodil och tigerbalsam.. Gosh, det lät ju som en extrem kombination, men är som tur var inte så farlig. :P

Nu ska jag ta och packa ihop lite och sen blir det till att ta sig till Åhus. Söndagsmiddag och sen taizégudstjänst ikväll.. och så lite plugg däremellan. :) Är lite intressant att jag denna helgen har varit mer iväg än hemma i min egna lägenhet. Men så kan det bli! Blev ju Lund till igårkväll.. kom hem lagom till melodifestivalen började och nu blir det Åhus resten av helgen, sen stannar jag där antingen till imorgonkväll eller till tisdag morgon.. Beror på dels på hur vädret är och hur pigg jag är på att åka buss på måndagkväll, eller om man ska åka med mamma in på tisdagmorgon. Ska i vilket fall vara i Lund vid tio på tisdag.

Hittade förresten lite bilder på facebook från grisfesten i sensomras/början av hösten. Grymt rolig dag/kväll! och så härligt väder, verkligen att man längtar till sommaren när det är massa snö ute just nu.

Ser lite trött ut, men är annars en bra bild. :)
       ♥ Anna


Kommentarer
Postat av: Lisa

Underbara bilder!

Nu vill man ha sommar...

2010-03-03 @ 15:57:35
URL: http://litelisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0