motivation??

Segstartad dag idag.. Vaknade vid nio, men gick upp först vid halv tio. Sen blev det till att fila det sista på min bidragsansökan och skriva ut den innan jag började med dagens plugg... som än så länge gått himla dåligt! Har inte skrivit en enda mening än.. har liksom noll motivation så det gör att man har sjukt svårt för att skriva om det man läser. Fick lite uppmuntran från min darling innan, men den fick mest bort ångesten. Vilket behövdes! :) Men pluggmotivationen saknas fortfarande. :(

Däremot har jag fixat till min utväxt idag.. så nu är jag mahognybrun istället, som ska gå åt det guldiga hållet, fast just nu är det mest rött. Vilket iofs nog beror det på att jag har så mycket varma pigment i håret. Men hoppas på att det gör som det brukar och lägger sig efter några duschar. 

Nä, om man kanske ska gå ut en liten runda och posta brevet och samla lite plugg motivation så att man orkar plugga resten av dagen.. För det måste det bli!
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0