fram o tillbaks

Då har man landat hemma i sin egna soffa för första kvällen på några dar och har äntligen lite tid för att varva ner efter dagens åkande hit och dit.
Började dagen i Åhus, då jag sov hemma hos familjen även i natt. Så passade på att åka med mamma in till stan imorse, även om det innebar att jag behövde gå upp vid sex imorse, istället för vid sju om jag sovit i stan. Däremot kom jag hem vid sju, så hade en timme tillgodo för att läsa tidningen och fixa mig i ordning o så innan det blev tåget ner till Lund. Där blev det läsande av case, gruppmöte och självständigt skrivande på grupparbete tills det var dags för intro till uppsatsen.. som jag har väldigt blandade känslor inför. Usch, vill inte ens tänka på den just nu. Vilket är lite kontrast mot för lite mer än en månad sen, då såg jag fram emot den, men just nu ger tankar på den kommande uppsatsen bara att man mår dåligt! Kanske mycket beroende på att jag inte har en blekaste vem jag ska skriva ihop med... :S Och det ska meddelas senast den 5:e! Yej, det är en och en halv vecka tills dess. :/ USCH!!! Men får väl höra mig fram på måndag. Först då jag är i skolan o träffar de som man kan tänkas skriva uppsats med.. Är nästan så att jag går emot mina egna tankar om att inte skriva med en kines (på grund av kulturkrockarna) snart med dessutom... Nä, usch vilken ångest man har just nu! :(

Ajja, väl tillbaks i krstd sen i eftermiddags blev det hem o vänta in familjen som var och handlade åt mig! Har haft lite ont om tid för att hinna med det själv så pappa kom på att de kunde ju handla till mig. När han och brorsan ändå är lediga. Sen blev det med hem till Åhus igen för att sen ikväll åka till scouterna för utmanarmöte och styrelsemöte. Fick en bidragsansökan påskriven med så nu ska den bara fyllas i klart och sen skickas in till distriktet. Hoppas på att den sen kan ge lite beslut om pengar till min resa! :)

Men nu ska jag sova så att man orkar upp imorgon för att skriva och plugga hela dan! Är massa skrivande i denna veckan, så är minst åtta timmars plugg o skrivande imorgon som gäller. Minst!

       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0