plugg motivation

Har mycket sådana dära sega dagar just nu då jag inte gör mycket vettigt under dagarna, vilket i sin tur gör att jag ju inte har nåt speciellt att blogga om. (logiskt-japp!) Sen kan man fråga sig vart dagarna tar vägen, eftersom jag inte riktigt vet vad jag gör av dagarna på, men plugga kan jag inte påstå att det är som sysselsätter mina dagar. Har verkligen noll motivation till att sätta mig och läsa vetenskapliga artiklar för tillfället. Och med det i tanken kan man verkligen undra hur jag ska klara tentorna som iofs är först om åtta veckor, men är trots allt mycket att få grepp om.. eller nä, det är ju de det inte är. Enron kraschen börjar jag kunna nu.. och investeringsbedömning, csr o strategi kan jag redan hyftast. Så därav är antagligen även anledningen till varför jag inte har nån pluggmotivation... Men, men får kämpa mig igenom de vetenskapliga artiklarna ändå.. För lästa ska de trots allt bli, oavsett pluggmotivation eller ej.

Appråpå nåt helt annat så ska jag ikväll försöka mig på att göra en liten favorit i repris, fast ändå inte.. det innebär helt enkelt att först cykla till LUS-möte för att sedan cykla direkt till maxi o handla. Men denna gången tänkte jag försöka ha mer pengar på mitt konto än förra gången jag gjorde så. Då blev det mycket cyklande fram o tillbaks o det är ingen hit. Plus att ångesten att inte ha några pengar på kontot är himla frustrerande. Men så ska det inte bli idag.. :) Dock gör min förkylning att man inte är full av energi för att gå på maxi o handla, men med tanke på att jag inte har knappt ens frukost hemma så behövs det ett maxi-besök!


Lite bilder från helgens fest
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0